2011. február 13., vasárnap

Hát ez van...

Tegnap elhatároztam, hogy megmosom a kocsimat.
Útban a garázs felé megláttam, a leveleimet a konyhaasztalon.
Jó, hadd vessek rájuk egy pillantást, hátha valami sürgős dolog is van köztük.
Leteszem az autókulcsokat az asztalra a levelek mellé és meglátok az asztalon néhány kifizetésre váró számlát, és egy csomó reklámlapot, amit elhatároztam, hogy a szemétbe dobok, de a szemetes kosár tele volt!
Visszatettem a számlákat azzal a gondolattal, hogy leviszem a szemetet.
Mivel a papírokat tartalmazó konténer éppen a bankautomata mellett van, úgy gondoltam, hogy okosabb lenne előbb a számlákat kifizetni
Letettem a szemetet, felvettem a számlákat, és elindultam.
Vajon hol van a bankkártyám? Ah, a tegnap viselt ruhám zsebében!
Elhaladva az asztal mellett, az előbb kinyitott kólás dobozt vettem észre. Megmelegedett…
Megyek a bankkártyámért, de előbb a hűtőbe teszem a kólát.
A konyha felé menet észreveszem a kókadt növényeket; meg kellene locsolni őket!
Leteszem a kólát a konyhaasztalra és láss csodát, megtalálom a tegnap óta keresett szemüvegemet!
Legjobb lesz, ha előbb a virágokat öntözöm meg, majd a szemüvegemet visszaviszem az íróasztalra.
Visszateszem a szemüveget a konyhaasztalra, vizet teszek egy edénybe, amikor meglátom a TV távirányítót is. Vajon ki hagyta a konyhában.
Este, ha TV-t szeretnénk nézni senkinek sem fog az eszébe jutni, hogy a konyhába keresse…
Jobb, ha kiviszem a nappaliba. De előbb megöntözöm a virágokat.
Öntözés közben kiloccsan a víz a parkettre. Leteszem a távirányítót, és hozok egy rongyot, hogy feltöröljem a vizet.
Az előszobában áthaladva arra gondolok, hogy kicserélhetném a képrámát.
Tovább megyek, de már nem tudom mit is akartam tenni…
A nap végén:
   Az autóm nincs lemosva,
  A számlák kifizetetlenek,
 A doboz kóla a konyhaasztalon
A virágok nem kaptak elég vizet,
 A szemetes kosár tele van,
 Hol van a bankkártyám?
 Nem találom a távirányítót!?
Vajon hova tettem a szemüvegem!?
 Az autókulcsaimat elnyelte a föl!

A nap végén sehogyan sem fér a fejembe, hogyan voltam elfoglalt egész nap, ha nem csináltam semmit, és miért vagyok kutyafáradt!
Ráébredek, hogy súlyos a helyzetem, és orvoshoz kell, forduljak, de előbb megnézem a többi levelem is….
Ne nevess, ha veled még nem történt meg, holnap rajtad a sor!!!
Az öregség elkerülhetetlen;
A bölcsesség csak egy lehetőség;
Az önirónia viszont egy terápia!
De most mit is csináltam????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...